dimarts, 16 de novembre del 2010

LA CARTA DE PRESENTACIÓ

Una bona carta de presentació que de forma esquemàtica situï el seleccionador en relació amb el lloc de treball al qual optem. És convenient destacar els aspectes més rellevants de la vostra experiència o formació per al càrrec que us interessa.

Per redactar una carta en resposta a un anunci:

* Llegiu atentament l'anunci o l’oferta de feina.
* Analitzeu les necessitats de l'empresa. Quin tipus de professional estan buscant?
* Feu una carta a mida: seleccioneu els aspectes del currículum que convé destacar per suscitar l'interès en funció de les necessitats de l'empresa que realitza l'oferta.

Per redactar una carta que serà enviada per iniciativa pròpia (autocandidatura): S’utilitza quan s'envia per iniciativa pròpia el currículum a una empresa perquè el tinguin en compte en el moment en què sorgeixi una vacant o es creï un nou lloc de treball.

* Procureu aconseguir el màxim d'informació sobre l'empresa i les seves necessitats.
* Trobeu un motiu per demostrar el vostre interès per col·laborar amb ells.
* Seleccioneu els aspectes del currículum que us interessa oferir a l'empresa perquè sabeu que els valoraran positivament